🚚 Egészítse ki gardróbját őszi darabokkal INGYENES SZÁLLÍTÁSSAL! 🍂 Az akció megrendelésre 13.000,- Ft felett 🛒 
Vane boltjuk, ahol megpróbálhatom az árut?
Kőboltunk nincs, és a termék próbálása a raktárunkban sajnos nem lehetséges.
Be kell jelentkeznem ha vásárolni szeretnék?
A regisztráció nem szükséges. Azonban jobb, ha regisztrált, mert csak regisztrált felhasználók gyűjthetnek hűségpontokat és követelhetik a kedvezményeket a hűségprogramból.
Hogyan tudom a megrendelést visszamondani?
A megrendelés vissza mondása csak akkor lehetséges, ha még nem volt kiszállítva. Tudasson minket a megadott telefon számra, vagy e-mail címünkre. A megrendelés szám lesz ehez szükséges.
Tudom a megrendelést módosítani?
Abban az esetben ha még nem volt kiszállítva. Tudasson minket a megadott telefon számra, vagy e-mail címünkre. A megrendelés szám lesz ehez szükséges.
Hogyan tudom a megrendelést rendezni?
Utánvéttel történő fizetés (kézpénzzel), előre történő banki utalással számla számra, a megrendelés leadásánál on-line bankkártyás fizetéssel.
Nem tudok méretet választani
A méret választásánál legyen szíves megtekinteni a termék alatti méret táblázatot, mely minden termék pontos méreteit ábrázolja. Javasoljuk: Mérje le kedvenc rudadarabja hosszát, mellbőségét és hasonlítsa össze a méret táblázatban szereplő méretekkel így a méretben legmegfelelőbb terméket választja.
Nem kaptam vissza igazoló e mailt.
Néha a megrendelés-visszaigazolás Spam vagy Hirdetések rekeszébe illeszkedik, ezért ellenőrizze ezeket a mappákat.
Milyen termékek vannak raktáron?
Egyes méretek alatt az áru elérhőségéről informáljuk Önt. Ha a méret alatt a következő megjegyzést találja: RAKTÁRON- ezt a terméket 24-48 órán belül tudjuk kézbesíteni.
A megrdendelés leadása lehetséges telefon vagy e-mail által is?
Igen, természetesen. Ebben az esetben kérem készítse el a választott termék termék kódját és gondolja át milyen méretben kéri.
Hol található a méret táblázat?
Minden egyes termék leírása alatt találja.
A válaszott termék a kért méretben nem elérhető. Mikor lesz elérhető?
Sajnos ez a termék már valószínüleg nem lesz elérhető, ezért jobb lenne más terméket választani.
Hogyan működik a hűségprogram?
A hűség pontokat a termék ára alapján osztjuk. Minden megkezdett 3.000Ft-ért az árból 1 pont jár. A hűségpontokat a rendelés után kapja meg, de jóvá kell hagyni. A jóvá hagyás a mgrendelés kiszállítása után történik. Minden jóváhagyott pont 150,-Ft-os visszatérítést jelent. A pontokat a legközelebbi megrendlésben felhasználjatja.
Ha ma megrendelem mikor szállítják ki?
A megrendelés kiszállítása attól füg, hogy a megrendelt termékek raktáron van-e vagy rendelni szükséges. Ezt az információt a méret alatt találja. Ha a termék alatt a következő megjyegyzést találja: raktáron-akkor a megrendelés 24-48 órán belül kézbesítve lesz. He a termék alatt a ezt a megjegyzést találja: 3-5nap – az azt jelenti hogy a megrendelés kiszálítása 3-5 napba fog telni.
Mennyi a szállítási díj?
A szállítási díj 890,- Ft. Ingyenes szállítás 29.900,- Ft feletti vásárlásnál.
Hogyan szálítják a megrendelést?
A megrendelést a EXPRES ONE futár szolgálat szállítja. A szállításról tájekoztatást küldünk az ön által megadott címre. A szállítás időpontját a futárszolgálat fogja önt tájekoztatni.
Pénz vissza utalás menete
14 napon belül vissza lehet a terméket küldeni ok megadás nélkül. Sima csomagként kell vissza küldeni a következő címre:


EXPRES ONE Hungary Kft. - Netbiznis

Puskás Tivadar út 10. „D” épület 

9027 Győr 

Eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni , amit még nem vett használatba. Az áruhoz csomagolja hozzá a számlát. A számlára írja rá, milyen méretre szeretné kicserélni az árut. Küldje vissza a címünkre. 14 napon belül, küldjük a kicserélt árut.


Csere menete
Eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni , amit még nem vett használatba. Az áruhoz csomagolja hozzá a számlát. A számlára írja rá, milyen méretre szeretné kicserélni az árut. Küldje vissza a címünkre. 14 napon belül, küldjük a kicserélt árut. Visszaküldés esetében erre a címre küdje: 


EXPRES ONE Hungary Kft. - Netbiznis

Puskás Tivadar út 10. „D” épület

9027 Győr 

Kérhetek cserére más terméket?
A terméket bármilyen más termékre ki lehet cserélmi. Ha különbség lenne az árban, a külonbséget vissza utaljuk vagy pedig a csere kiszállításánál fizeti a futárnak.
Hogy és mikor kapom vissza a pénzemet?
Az összeget vissza utaljuk az Ön által megadott bank számla számra. Az utalásokat hetente töbször rendezzük, így a pénz 14 napon belül át lesz utalva az Önnel megadott címre.
Sajnálom a keresett kifejezést nem találjuk

Sajnálom a keresett kifejezést nem találjuk.

Kérem próbálja újra.

Vagy hívjon minket a további számra +36 16 777 620 és segítünk.