• Vane boltjuk, ahol megpróbálhatom az árut?

    Kőboltunk nincs, és a termék próbálása a raktárunkban sajnos nem lehetséges.

  • Be kell jelentkeznem ha vásárolni szeretnék?

    A regisztráció nem szükséges. Azonban jobb, ha regisztrált, mert csak regisztrált felhasználók gyűjthetnek hűségpontokat és követelhetik a kedvezményeket a hűségprogramból.

  • Hogyan tudom a megrendelést visszamondani?

    A megrendelés vissza mondása csak akkor lehetséges, ha még nem volt kiszállítva. Tudasson minket a megadott telefon számra, vagy e-mail címünkre. A megrendelés szám lesz ehez szükséges.

  • Tudom a megrendelést módosítani?

    Abban az esetben ha még nem volt kiszállítva. Tudasson minket a megadott telefon számra, vagy e-mail címünkre. A megrendelés szám lesz ehez szükséges.

  • Hogyan tudom a megrendelést rendezni?

    Utánvéttel történő fizetés (kézpénzzel), előre történő banki utalással számla számra, a megrendelés leadásánál on-line bankkártyás fizetéssel.

  • Nem tudok méretet választani

    A méret választásánál legyen szíves megtekinteni a termék alatti méret táblázatot, mely minden termék pontos méreteit ábrázolja. Javasoljuk: Mérje le kedvenc rudadarabja hosszát, mellbőségét és hasonlítsa össze a méret táblázatban szereplő méretekkel így a méretben legmegfelelőbb terméket választja.

  • Nem kaptam vissza igazoló e mailt.

    Néha a megrendelés-visszaigazolás Spam vagy Hirdetések rekeszébe illeszkedik, ezért ellenőrizze ezeket a mappákat.

  • Milyen termékek vannak raktáron?

    Egyes méretek alatt az áru elérhőségéről informáljuk Önt. Ha a méret alatt a következő megjegyzést találja: RAKTÁRON- ezt a terméket 24-48 órán belül tudjuk kézbesíteni.

  • A megrdendelés leadása lehetséges telefon vagy e-mail által is?

    Igen, természetesen. Ebben az esetben kérem készítse el a választott termék termék kódját és gondolja át milyen méretben kéri.

  • Hol található a méret táblázat?

    Minden egyes termék leírása alatt találja.

  • A válaszott termék a kért méretben nem elérhető. Mikor lesz elérhető?

    Sajnos ez a termék már valószínüleg nem lesz elérhető, ezért jobb lenne más terméket választani.

  • Hogyan működik a hűségprogram?

    A hűség pontokat a termék ára alapján osztjuk. Minden megkezdett 3.000Ft-ért az árból 1 pont jár. A hűségpontokat a rendelés után kapja meg, de jóvá kell hagyni. A jóvá hagyás a mgrendelés kiszállítása után történik. Minden jóváhagyott pont 150,-Ft-os visszatérítést jelent. A pontokat a legközelebbi megrendlésben felhasználjatja.

  • Ha ma megrendelem mikor szállítják ki?

    A megrendelés kiszállítása attól füg, hogy a megrendelt termékek raktáron van-e vagy rendelni szükséges. Ezt az információt a méret alatt találja. Ha a termék alatt a következő megjyegyzést találja: raktáron-akkor a megrendelés 24-48 órán belül kézbesítve lesz. He a termék alatt a ezt a megjegyzést találja: 3-5nap – az azt jelenti hogy a megrendelés kiszálítása 3-5 napba fog telni.

  • Mennyi a szállítási díj?

    A szállítási díj 890,- Ft. Ingyenes szállítás 29.900,- Ft feletti vásárlásnál.

  • Hogyan szálítják a megrendelést?

    A megrendelést a Transzoflex futár szolgálat szállítja. A szállításról tájekoztatást küldünk az ön által megadott címre. A szállítás időpontját a futárszolgálat fogja önt tájekoztatni.

  • Pénz vissza utalás menete

    14 napon belül vissza lehet a terméket küldeni ok megadás nélkül. Sima csomagként kell vissza küldeni a következő címre: trans-o-flex Hungary Kft. – Netbiznis, Kőrisfa utca 18, 9027 Győr Eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni , amit még nem vett használatba. Az áruhoz csomagolja hozzá a számlát. A számlára írja rá, milyen méretre szeretné kicserélni az árut. Küldje vissza a címünkre. 14 napon belül, küldjük a kicserélt árut.

  • Csere menete

    Eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni , amit még nem vett használatba. Az áruhoz csomagolja hozzá a számlát. A számlára írja rá, milyen méretre szeretné kicserélni az árut. Küldje vissza a címünkre. 14 napon belül, küldjük a kicserélt árut. Visszaküldés esetében erre a címre küdje: Trans-o-flex Hungary Kft. – Netbiznis, Kőrisfa utca 18, 9027 Győr

  • Kérhetek cserére más terméket?

    A terméket bármilyen más termékre ki lehet cserélmi. Ha különbség lenne az árban, a külonbséget vissza utaljuk vagy pedig a csere kiszállításánál fizeti a futárnak.

  • Hogy és mikor kapom vissza a pénzemet?

    Az összeget vissza utaljuk az Ön által megadott bank számla számra. Az utalásokat hetente töbször rendezzük, így a pénz 14 napon belül át lesz utalva az Önnel megadott címre.