A Legyferfi.hu webshop általános szerződési feltételei

A Netbiznis s.r.o.   Štiavnička 561, 97681, Podbrezová, Slovakia  által üzemeltetett webáruházban Szlovákiában forgalomba hozott termékeket értékesít, kizárólag elektronikus úton, az, a www.legyferfi.hu weboldalon keresztül.

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) minden szolgáltatás és jogügylet vonatkozásában hatályos, mely a fent megjelölt weboldalon keresztül történik. A webáruházon keresztül leadott rendelést áll módunkban elfogadni.

A Netbiznis s.r.o. kijelenti, hogy Szlovákiában bejegyzett gazdasági társaság, amely az elektronikus kereskedelemhez és az ehhez kapcsolódó csomagküldő kereskedelemhez szükséges engedélyekkel, jogszabályban előírt feltételekkel rendelkezik.

A www.legyferfi.hu webcímen történő megrendeléssel, szerződés jön létre a  Netbiznis  s.r.o. mint szolgáltató (továbbiakban Szolgáltató) és a megrendelést leadó személy, mint vásárló (továbbiakban Vásárló) között.

A Vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat.

Ár

  1. Minden terméknél a végső ár van feltüntetve (ÁFA-val).
  2. A termék webshopon feltüntetett ára a vásárlás pillanatától számítva kötött az eladó számára.

Megrendelés

  1. A felhasználó megkezdheti a vásárlást, a megvásárolni kívánt termék, termékek kosárba helyezésével.
  2. Amennyiben a felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vissza” gombot. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár tartalma” ikonra kattintva.
  3. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Törlés” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
  4. Felhasználó továbblépéshez a „Tovább” gombra kattintva kitölti az Alapadatokat (email cím, telefon), megadja a Számlázási adatokat, majd a Szállítási adatokat.
  5. Felhasználónak itt lehetősége van egyéb információkat feltüntetni a rendeléssel kapcsolatban a Megjegyzés mezőben.
  6. A felhasználási feltételek elolvasása után a négyszögbe kattintva Felhasználó elfogadja a felhasználási feltételeket (Ászf). Továbblépéshez a „Tovább” gombra kell kattintania Felhasználónak.
  7. A Rendelés jóváhagyása lapon Felhasználó áttekinti az adatokat, ha nem talál hibát, akkor a „Rendelés véglegesítése” gombra kattint. Ellenkező esetben az „Vissza” gombra kattinthat korrigáláshoz.
  8. Fizetési mód utánvét. Lehetőség van ettől eltérő fizetési módot igénybe venni.
  9. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
  10. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.
  11. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  12. Felhasználó a megrendelés elküldését követően emailes visszaigazolást kap, amely NEM egyenlő a szerződéssel A szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg rendeléskor, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  13. A felhasználó a megrendelés elküldésével kötelessé válik a termék árának kifizetésére.

Fizetési feltételek

                Fizetési módok:

  1. Utánvétel (fizetés a termék átvételénél)
  2. Banki átutalással- OTP bank 11741000-21237845

Az egyes fizetési módok pótdíjai fel vannak tüntetve az általános szerződési feltételekben.

A szolgáltató árengedményeket adhat ezekben az esetekben:

  1. Árengedmény a webshopba aló regisztrációért
  2. Árengedmény ismétlődő megrendelésért
  3. Árengedmény egyszeri használatú akciós kupon esetén

Szállítás

Az eladó a weboldalon tájékoztató jelleggel feltüntetett szállítási határidőre törekszik a megrendelés teljesítésekor. A megrendelések feldolgozása abban a sorrendben történik, ahogy beérkeztek az eladóhoz. Abban az esetben, ha a megrendelt termék a megredelés leadásának időpontjában nincs készleten, a vásárló erről értesítve lesz.

A szállítás módja:

  • GLS futárszolgálattal

A vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy gondoskodik az áru átvételéről.

Szállítási költségek és fizetési lehetőségek

  1. Utánvétel, banki átutalás vagy Gopay fizetési mód esetén a futárszolgálat szállítái díja 890,-Ft.
  2. A Szolgáltató és a Felhasználó közös megegyzés útján választhat a standardtól eltérő szállítási módot és időpontot.
  3. Ha a rendelt termékek egy része nem elérhető, a szolgáltató utólagosan pótolja a hiányt és elküldi a terméke, amelyért nem számol fel felárat.

Elállási jog

Az elállási/felmondási határidő:

  1.  szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 24 óra elteltével jár le;
  2.  termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
  3.  több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.
  4.  több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor azon a napon, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
  5.  termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.

Visszaküldés esetében erre a címre küdje:

trans-o-flex Hungary Kft. - Netbiznis

Kőrisfa utca 18

9027 Győr 

A szerződést megkötő felek jogai és kötelezségei

  1. A szerződést megkötő felek a Szolgáltató és a Felhaszáló.
  2. A Felhaszáló köteles:

-Átvenni a megrendelt terméket

-Kifizetni a megrendelt terméket

-Leellenőrizni a terméket az átvételkor

Szolgáltató köteles:

  1. a terméket az elvárt minőségben, mennyiségben és árban szállítani
  2. a termékkel, vagy utólagosan elküldeni a szükséges dokumentumokat (számla, reklamációs levés) magyar nyelven

ADATVÉDELEM

Az eladó a hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezeli és tárolja a vásárlók személyes adatait. Az eladó kizárólag a szerződés teljesítése (visszaigazolás, szállítás, számlázás) érdekében szükséges adatokat kér a vásárlóktól. Eladó tájékoztatja vásárlókat, hogy a vásárlók személyi adatait adatbázisában elkülönítve tárolja, az üzemeltetéshez, adatkezeléshez külső személyt (pl.: adatfeldolgozó) nem vesz igénybe. Adatkezelési folyamaunk az adatvédelmi biztoshoz bejelentésre került.

Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlók adatait csak a megrendelés teljesítése és a számla kiállítása érdekében használja fel. Regisztrált ügyfeleink megrendelés során feliratkozhatnak hírlevelünkre, amelyről bármikor le is iratkozhatnak.

Az eladó kijelenti, hogy a vásárló adatait kizárólag a szerződés teljesítése érdekében igénybe vett alvállalkozónak adja ki (pl. futárszolgálat) az alvállalkozó feladatának teljesítéséhez szükséges terjedelemben. A vásárlónak joga van ahhoz, hogy a tárolt adataihoz hozzáférjen, azt ellenőrizze, módosítsa vagy törölje az Ügyfélközpontban. A vásárló jogosult ügyfélközpontjában, e-mailben vagy telefonon tájékoztatást kérni a tárolt adatairól.

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályozatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatot. A módosításokat a szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 nappal az oldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a szolgáltató által üzemeltetett online webshop oldalára, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a szabályozatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot az online webshop, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben a szolgáltató a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Reklamációs szabályzat

A jótállásra való jog

Jótállás fennállhat szerződés alapján, de egyes termékek, árucikkek esetén jogszabályon alapul a kötelező jótállás (amit sokan garanciának hívnak). Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezik. A hatályos jogszabályok szerint a jótállás kötelezettsége, valamint az alkatrészellátási felelősség a termék forgalmazóját terheli. Az igény érvényesítéshez a jótállási jegy, de ennek hiányában a vásárláskor kapott bizonylat is elég a jótállási eljárásá megindításához. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a vásárló részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.

Amennyiben valamilyen meghibásodás észlelhető a megvásárolt terméken, a vásárlónak jogában áll megreklamálni azt. A helyes elbiráláshoz szükséges, hogy az áru tiszta és teljes legyen,  összhangban a higiéniai előirásokkal. A vásárló köteles az általános feltételek mellett betartani a termék jótállási papirján vagy a leirásban szereplő feltételeket, a terméket az élettartamával összhangban használni.

A reklamáció végrehajtásának módja és helye

A reklamáció történhet irásos formában, e-maiben, postai úton vagy telefonon keresztül: +36 228 226 110 info@legyferfi.hu

A reklamált árut postai úton vagy futárzolgálattal vissza lehet szállitani, mint bebiztositott küldeményt a reklamáló költségére. Ha a vevő gyártási hibát állapít meg, akkor legelőször a számla másolatával együtt a saját költségére ajánlott küldeményként el kell küldenie az árut az eladó címére, megadva a reklamáció okát. A visszaküldésnél az árut úgy kell becsomagolni, hogy a csomagolás megakadályozza az áru sérülését. Ha az áru a szállítás során megsérül, az a reklamáció elutasítását vonja maga után. A reklamálásoknál az utánvétellel küldött küldeményt nem veszzük át.

A reklamáció részét kell hogy képezze a kár irásbeli leirása, amely a reklamáció tárgya, az eladásról szóló bizonylat a számla, amely egyben jótállási jegyként is szolgál, vagy maga a jótállási jegy is akár. A reklamációhoz az előbb felsoroltakból elég csak egy is. 

Hogyan járjon el a termék cseréje esetén